lördag 27 februari 2010

Hindersprövan och namnbyte

Nu är det ju dax att tänka på att skaffa fram papprena till hindersprövan och namnbytet. Vi kommer ha hans efternamn men jag kommer behålla mitt flicknamn, så det blir ett mellannamn istället för ett dubbelnamn.. Lite knepigt, men men.. Så är det, jag skickade ett sms till Amoz häromdagen där jag undrade om hans namn o mellannamn om det ena kom före det andra eller hur det va. Plus hans sista siffror, så ringde grabben upp ist. Något stressad så sa han det jag behövde veta =) Kanonbra ju.. Får se när vi kan skicka in allt.. Ska bli så skönt när allt är klart =) Då kan vi ju börja planera vårt stundande bröllop =)



Jag har några bekanta som ska gifta sig detta år också. Den ena tjejen gifter sig om 3 veckor medan den andra ska gifta sig i maj om det inte blir framflyttat. Hon hade btw en förlovningsfest idag som jag hoppas gick bra =) Till henne ska jag göra bröllopstårtan, får hoppas det kommer gå bra =) Har gjort några bröllopstårtor genom åren. Men jag kommer inte göra min :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar