fredag 13 augusti 2010

Hmm..

I beskrivningen till denna blogg står det ju att jag ska skriva om förlovning o bröllop.. Min förlovning och mitt bröllop givetvis tillsammans med min älskade.. Men tyvärr kan jag inte skriva något om någon förlovning, det blev ingen... =) Men jag är lika glad för det ändå =) Vi gifter oss direkt istället, ja utan att förlova oss.. Det funkar lika bra för mig =) Idag ska vi åka till K-holm och hitta någon ring som skulle passa =) Så jag ska strax gå till grabbens jobb så vi kan åka direkt =)
Vi ska även in till V-åkers factory outlet se om vi hittar någon kostym gör vi inte det så åker vi in till Odensbacken där vi faktiskt sett en riktigt fin kostym =)
Hoppas lite på att det blir den men det beror ju på hur mkt pengar vi har att göra av med =) Idag är det enl. Customized Counter exakt 22 dagar, 528 timmar, 31683 minuter kvar tills jag får min älskling som man och jag blir någons fru!!!

Jag längtar verkligen till detta ögonblick! Jag har träffat en som älskar mig för den jag är, varken mer eller mindre. Han är en underbar och fantastisk person. Han är mitt "allt"...

3 kommentarer:

  1. ***Härligt****
    Många Grattiskramar från mig & Önskan om Lycka Till!

    SvaraRadera
  2. vad blev det för ring??? är ju så nyfiken ju *hihi*
    kram junhe

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt Annmi, hoppas allt är bra med dig,maken och era goa och söta kissar.

    Syrran! Vi gick in till guldhuset i K-holm där vi fick sitta ner i ett rum fullproppat med ringar.. I olika metaller.. Vi testade olika modeller. Några släta, några med struktur och ytterligare några med stenar. Kom underfund med att stenar inte är min grej, på allvar. Jag har ju visserligen sagt att jag inte vill ha någon ring med stenar i och detta möte med ringarna styrkte min känsla. Men vad gäller vilken ring det blev får vi båda vara nyfikna på tills dagen för vigseln är =) Jag vet inte vilken älsklingen valde, fanns olika vi fastnade för, så vi ser det om några veckor =) Puss och kram, systra mi =)

    SvaraRadera