torsdag 1 september 2011

Denna veckan...

Ja då har man haft en självstudie vecka.. Har gått sådär.. När jag gör proven på datorn, sånna där diagnostiska prov tror jag det kallas så blir jag typ underkänd varje gång.. gillar det inte.. måste ju få godkänt!!!!!!!! Igår passade jag på att köpa en bröllopspresent till Johannes, vart en elektrisk grej =) Den han har låter som värsta skördetröskan och gör halvdant jobb, så jag tyckte att han behövde en ny (som förhoppningsvis är bättre) Idag var jag hos AF, blev "utskriven" för att ev komma tillbaka till mars. Fick några jobb jag kunde söka också som funkar när man studerar.. Ska se om jag får ngt =) Imorgon åker vi till Linköping, det är ju bankörning på Mantorp då. Jag tänkte överge Johannes med familj och se om syrran är hemma så man får se deras nytillskott, Elliot. Nästa vecka är det dax för vanliga lektioner igen, ska bli gött.. Får börja se efter möjligheten att få praktik någonstans oxå, men en sak i taget. Först bli godkänd i fas 1. Samt att idag efter 16 blir det att hämta sina möbler.. Vet bara inte hur eller vart jag ska få plats med dom i vår 2a som redan är överfylld med möbler och saker överhuvudtaget...

2 kommentarer:

  1. Godmorgon sis! Jag börjar jobba 80% fom måndag 12/9, tänker jobba så ända tills oktober månad slut. Sedan går jag upp på heltid. Måste ta små steg i början så jag inte blir sjukskriven igen. kram j

    SvaraRadera
  2. Ok jo det är ju en bra början.. Nu ska du väl slippa massor av benbrott får vi hoppas =) kram e

    SvaraRadera