torsdag 22 september 2011

Igår den 21 september

Det var en härlig dag igår, på skolan började vi köra lite samt öva på backning. Besvärligt nog men trots ens egna "bekymmer" att lära sig manövrera ett så stort fordon så hade dom släppt in övningskörare för bil också... DUBBELSUCK... Men trots allt så klarade vi oss relativt bra tror jag, töserna i "mitt" lag var så duktiga.. När jag åkte och hämtade maken så drog han iväg till Hallsberg med mig och självklart undrade ju jag vart vi skulle, men fick inte veta det fören vi var framme, vi skulle till Ari.. En tjomme som hade en Nissan Micra till salu, det var lite rostjobb att göra på den och när man inte har ngt bra ställe att stå med svets och bil så blir det onekligen lite besvärligt att laga den. Men vi ska fundera på det en liten stund så får vi se vad vi gör =) Påväg hem frågade jag om jag kunde få "låna" lite cash för att reglera "lånet" på fredag. Det gick bra, så iväg for vi denna gång till Marieberg, JC, jag har tyckt ett tag att Johannes skulle få ett par snygga jeans. Så det vart att prova ut 2 par varav han valde den ena. Sen åkte vi till Rusta, inhandlade där lite saker till mig, ett par mjukisbyxor/träningsbyxor, ett träningshjul, 3 diskborstar och 1 pack med disktrasor a la 10 st. Sen åkte vi vidare, parkerade gick runt och fotograferade lite och åkte iväg igen. För att tillslut hamna på Restaurang Parken i Örebro, jättemysig restaurang. Vi tog pizza, och det ångrar jag inte överhuvudtaget.... SUPERGODA pizzor och deras vitlökssås var ju helt fantastisk =) När vi är påväg hem ringer Hasse, han vill att vi kommer över en stund. Sagt och gjort åker vi dit, där han bjuder på egengjord äppelpaj med vaniljvisp (köpt) Men ack så gott det var.. MUMS.. Så våran dag var helt underbar, igår var det en speciell dag för oss också, vår 2 års dag tillsammans <3 <3

2 kommentarer:

  1. Härlig dag :)
    ♥-ligt Grattis till era 2 år/Kram I Höst ☼

    SvaraRadera