tisdag 24 juli 2012

hemma igen...

Borta bra men hemma bäst brukar det ju heta.. Men idag stämde det inte.. Hade gärna skippat den här dagen.. Men det kan man ju inte göra.. Den har kommit och gått och man kan bara hoppas på att morgondagen blir 100 % BÄTTRE...

Helgen spenderades hos Madde, som jag skrev om i föregående inlägg.. Det var så mysigt och skönt.. Deras hem är helt enkelt underbart. Ni skulle ha sett och upplevt det =) Högt i tak vilket gjorde rummen luftiga, smarta inrednings detaljer och snygga.. Med mera, med mera... När jag skulle åka så packade jag in min väska i bilen och gick för att ta farväl av Madde, barnen och Maddes mamma, då sitter Bella i vagnen och vinkar hej då och så vänder hon upp huvudet och "plutar" med munnen för att få en puss (så GO denna tjej som är!!!) Erik satt i sin vagn och söt som han är så sa han hej då också =)

Idag har vi även flyttat på en bil som tillhör bror och våran micra samt en porsche "rumpa".. Imorgon kanske en husvagn flyttas på också, vi får se om det hinns med... Kan ju hoppas det i alla fall..

Ikväll när jag tittade ut genom fönstret för att se om våra nattgäster kommit upptäckte jag en stor och fet PADDA sittandes på altanen.. Den var enorm, hade jag haft en bättre kamera än den jag har i min mobil så hade jag tagit ett kort och visat er den. Det satt också två grodor lite längre bort, såvida det inte var två paddbebisar.. När våra gäster väl kom så pekade jag på paddan som satt kvar och min svåger utbrast :

- Jag har aldrig sett en så stor padda tidigare..

Så den måste varit enorm ;)

Nu klockan 03.00 gick svåger och la sig, jag är inte trött ännu.. Men det kommer väl, så snart man har satt sig för att kika på någon film eller annat kommer man väl sitta som en fågelhôlk eller liknande.. Så nu säger jag som jag brukar...

Over and out...

1 kommentar:

  1. Ja,visst har de fint Madde & de,ett ljuvligt vackert hus & barnen är för goa ♥...
    Det var roligt att träffa dig,Elenor & jag önskar all lycka till med bebis mm/Kram pårej!

    SvaraRadera