onsdag 7 november 2012

He's back in da house...

Vill uppdatera lite med bilder idag tänkte jag =)

Detta är jag i vecka 37+5 Är typ den enda bild jag har men ska se om det inte kan bli några fler innan bebisen bestämmer sig för att komma ut.
Ska bli spännande att se vem det är som legat under mitt hjärta denna långa tid.. Samt även se vad det blir för kön.. Vissa tror det blir en pojke och andra tror det blir en tjej.. Spännande och lika roligt vad det än blir :)

Sen vill jag visa en bild på vad vi ätit idag :


Fick bli fika ikväll, ja för några timmar sen =) Vi har hunnit se en film och varit ute på nätet också =)

Och nu till rubriken till detta inlägg..


Amos försvann från vårt hem den 1 september iår, han hade då varit i vårt nya hem ca 1 vecka och knappt fått gå ut då vi ville vänja honom vid hemmet först.. Idag den 7 november kom han hem =) Så härligt.. Fattar inte hur han hittade oss igen, men dom har väl bra "lokalsinne" =) Kramar från oss till er alla :)



4 kommentarer:

  1. Så söt mage du har :)
    Åh,förstår att det kändes underbart när lillkissen tassade hen igen/Ha det så bra & stor Kram från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. =) Tack så mycket :) Hade ju hoppats på att kunna ta mig till Hjo innan bebisen är här men det ser inte ut som om vi kommer kunna göra det. Så då tänkte jag på din dotter, hon ville se magen innan :) Tur man har tillgång till nät och dator så man kan visa lite bilder :)
      Jo det kändes jätteskönt att han hittat hem, helt otroligt.. =)

      Radera