onsdag 15 maj 2013

Hmm...

Hur har veckorna gått nu då med min träning?
Första veckorna gick bra, min äldsta syster var nere förra helgen och sporrade mig verkligen att fortsätta träna. Hon är så positiv och hurtig!!

Men denna veckan har inget hänt, jo i tisdags gick jag en promenad på typ en kvart :( Verkligen gått ner mig tidsmässigt... Men jag SKA ta igen det, tar väl bara lite längre tid än tänkt..

Jag är ca 3 kg från mitt mål (ett av målen iaf, får börja smått å ta sig framåt) Ville nå det denna veckan men så blir det inte, kan jag inte tänka iaf.. Då halva veckan redan gått, men jag har ju visserligen 4 veckor kvar om jag inte räknar fel nu. Men skulle va så skönt att få väga mindre än mitt utsatta mål. Men vi får se vad som händer, det svåra är väl eg inte att gå ner i vikt utan att sen behålla den nya vikten. En kompis sa:
Det tog 9 månader att bygga bebismagen.. (underförstått att det då kan ta lika lång tid att få väck den)

Ska sätta ut en före & efter bild här sen tänkte jag, när de 8 veckorna är till ända. Hoppas de syns någon skillnad.. Före bilden kommer vara lite missvisande då jag tog kort 2 veckor in i träningen men kan ju visa med måttband kanske.

Nåja, det löser sig säkert.

Kram på er alla!


4 kommentarer:

  1. Puss och kram från mig. Hälsa fam.:-)
    Stina

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, du är så go´! DU inspirerar mig ska du veta =)
    Ge inte upp!!! Vågen kan pendla upp och ner precis som hormoner innan mens men det är bara att gilla läget & kämpa vidare. Du vet att det som inte tar kål på en, det härdar!
    Håller tummarna för sig sis & skickar stora kramar/ junhe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sis! Nej denna gång ska jag inte ge upp.. Gick 7,5 km med Sandra idag, hon med hundarna å jag med barnvagn å det var JOBBIG vill jag lova, med diverse backar å skor som är arbetsskor från Jula också... Men det gick.. :)

      Radera