fredag 24 januari 2014

.....

Vi har lyckats äta alla middagar utom en som var planerade.. Den vi väntar på att få äta är den "Orientaliska biffen" Jag tror jag tagit kort på en del av maträtterna.. Ska försöka få upp några bilder..

Var hos läkaren i tisdags, å där visade det sig att jag har järnbrist och blodbrist.. Fått ordination om att äta järntabletter 2 ggr dagligen tillsammans med järnrik kost..Jag gör mitt bästa.. Måste få upp värdena ju :) I övrigt mår jag bra, det är inget annorlunda med mig mer än att jag är lite tröttare än vanligt..

Idag blir det att åka in en sväng till Örebro efter att mannen kommit hem.. Sen ska det fixas middag (om ingen vänlig "själ" orkar ha oss på middag :) Skulle vara så skönt men då det är kort varsel så tror jag ingen orkar.. När vi har kommit hem så ska vi försöka ta tag i vårat hem.. Behövs städas, skulle vara skönt om Elise inte var hemma då egentligen då hon är en liten liten städsabotör.. Men men, det löser sig nog..

Nu får jag nog fixa lite frukost till mig, Elise har redan ätit..

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar