måndag 10 mars 2014

Moster..

I fredags födde min syster en son som var 52 cm lång och 3860g "tung". Det var bara en vecka över tiden den här gången.. Hon är van vid 2 veckors övergång.. Allt verkar ha gått jättebra och snabbt. Under 30 minuter om jag fattat rätt =)
Nu är jag moster o faster till 13 barn. Fler lär det väl bli kan jag tro..

Vi var hemma hos mina föräldrar i helgen, skönt att vara där men samtidigt skönt att vara på hemmaplan igen =)
Vi passade på att hälsa på kära Madde också, det är ett "måste" när man ändå är hemmavid. En av de närmaste vännerna  jag har, samt bland de längsta vänskapsbanden jag har.. Näst intill halva livet har jag känt denna goa och underbara vän. (Tack för det goda fikat vi fick med oss)

Här hemma måste jag bli bättre på att städa, så idag ska jag ge mig den på att fixa badrum och toaletten. Inte ge upp innan jag är klar med hela det utrymmet.. Så kan jag inrikta mig på resten av huset resten av veckan.. Jag ska även försöka gå efter mitt schema jag har för städningen och se om det är hållbart eller om man ska ändra på något..

Snart vaknar nog min älskade dotter skulle jag tro =) Så då får vi fixa frukost och ta hand om städningen efteråt..

Over and out =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar