onsdag 30 april 2014

kort vecka för älsklingen..

De föregångna veckorna har gått snabbt.. Vi har knappt varit hemma något alls. Tack vare de röda dagarna fick vi 2 dagar extra tid tillsammans som familj innan min älskade var tvungen att återgå till jobbet, idag.. Vi har varit hemma hos mina föräldrar i Västergötland, min ena syster och svåger (träffade även bror där), svåger och svägerska i Östergötland och mina svärföräldrar i Södermanland. I måndags hann vi även besöka min mans mormor, igår hade vi en tid för vägning o mätning. Det var mindre roligt men men.. Lillan hade bara ökat 110g och mätte en halv cm mer än när hon föddes. Men vår sköterska på bvc var inte orolig för det. Vi får se nästa veckas vägning hur det går. Håller tummarna! Idag ska det städas inför kommande besök. Vi har ganska mycket kvar att städa, fick lite gjort när töserna sov, nu är den ena vaken den "stora" tösen. Lillan sover fortfarande, skönt det.. Men måste snart väcka henne inför kommande matning.. Åter till rubriken, Amoz var ledig i måndags och igår, idag jobbar han och imorron är han ledig, ev jobbar han på fredag (hoppas lite på att han ska få vara ledig men mest troligt är det väl jobb som gäller..) Nähäpp nu har jag suttit för länge här.. Dags att fortsätta med städandet så det inte är så mkt att göra när älsklingen kommer hem.. 

Over and out...



Ps. 
Bilder på lillan kommer komma ut men ska bara föra över från mobil till dator
Ds.

2 kommentarer:

  1. Bilder på lillan?=)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera