söndag 9 april 2017

Fallit i glömska...

Long time no seen..

Ja tyvärr har min blogg glömts bort en aning..
Det skulle visa sig vara typ 1 1/2 år sen sist..

Vad har hänt sen sist?

PRETTY MUCH INDEED!!

Vi har flyttat från huset (om man kan kalla det vid det) som vi bodde i. Så nu bor vi sen juni 2015 mitt i Kumla! Det är jätteskönt att bo i stan, nära till allt. Men saknar en sak med att bo på landet och det är tystnaden som finns där ute.. Men men det kanske infinner sig här också en dag..
Vi bor högst upp i ett hisslöst hyreshus som har butiker m.m på nedersta planet så det blir 4 trappor upp,om man inte ska ner till tvättstugan förstås, då blir det 5 trappor och de tar död på mig! Så jag skulle väldigt gärna vilja flytta till en lägenhet i markplan.. Får se om den dagen någonsin kommer =)

Vad mer har hänt under tiden bloggen föll i glömska då?

Vi fick välkomna en dotter till vår familj i juni 2016, hon är underbar på alla vis. Nu är alla tre töser förkylda tyvärr men det är full fart på dom :) Hon säger: mamma dock inte på beställning. Sen har hon lärt sig att klappa händerna, hon står upp också både genom att hålla sig i till att stå utan hjälp. Hon ÄLSKAR att bada, blir som en vilde så fort hon kommer i vattnet. Så i sommar hoppas jag vi hinner bada något.

Våra andra döttrar börjar bli stora. Elise blir 5 år i höst, Cortina blir snart 3 år och jag förstår inte vart tiden tagit vägen. Alldeles nyss låg dom ju i min mage..

Vad kommer hända längre fram i år då?

Jag kommer snart bli moster till två kommande bebisar, har två systrar som ska få tillökning igen. Den ena av mina systrar skulle ha fått för några dagar sen och min andra syster kommer få i slutet av april om allt går enligt planerna.

I maj åker vi på kryssning sån där 22 timmars ska bli kul å få komma iväg lite, vi har ordnat barnvakt så jag hoppas vi hinner ta igen lite egentid. Känns så skönt att bara kunna lämna barnen till de som ska vara barnvakter och veta att de kommer vara trygga och få det jättemysigt under tiden vi är iväg.

Jag och min älskade Amoz firar 7 år som gifta i september, sjukt vad tiden bara rinner iväg känns det som. Så i december har jag fixat världens överraskning till honom.

Nu får jag nog sätta punkt för i natt, men jag lovar att inte bli borta så länge till nästa gång..

OVER AND OUT!
CORTINA

ELISE

SEVEN OCH JAG

SEVEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar