fredag 23 april 2010

Städa och packa...


Ja i helgen drar jag igång på riktigt. Ska rensa lådorna och slänga det jag inte vill ha med mig. Ska försöka få ner antalet lådor till hälften.. Inte det lättaste.. Men men, ska göra mitt yttersta. Så när man ändå är igång kan man ju försöka sig på en städning med.. Så man slipper städa så mkt nästa vecka då den faktiska flyttningen är =) Ska bli skönt att starta upp ett "nytt" kapitel i sitt liv, komma till en ny stad där inte så många känner en. Det är väl egentligen bara en familj som känner mig, ja typ dom vet vad jag heter, att jag inte är kräsen i mat samt lite mer nyttiga saker man vet om folk. Ja sen naturligtvis den som känner mig bäst där borta är ju min pojkvän såklart. Vi kommer inte bo tillsammans än, det dröjer ett tag men ska bli skönt ändå att få bo närmare honom än man gjort hittills.

Jag kommer försöka lägga ut mer bilder på mina kartonger o städningen.. Får se hur det kommer bli =)


Over and out

2 kommentarer:

  1. lycka tillmed flytten sis. hoppas vi ses vecka 19!!!
    kram junhe

    SvaraRadera
  2. ska försöka passa in v 19, får se hur det går på jobbfronten =) kram kram

    SvaraRadera