söndag 23 maj 2010

tiden ilar..

Nu är det söndag. I fredags hämtade Amoz mig på tågstationen, äntligen kom jag hem efter en vecka i Motala och Mjölby. Gick min sista vecka på utbildningen, så i tisdags skrev jag prov. Får väl veta imorgon eller på tisdag hur det gått.. Hoppas på godkänt men är tveksam till att jag fått det. Blir väl omprov i november.. =)

Åkte Porsche i helgen också, var trevligt =) Sen i lördags var vi hemma hos Kim på kvällen och grillade, han hade 3 goa töser där. Så vi var ett gäng =) Korv, filé, potatissallad, nga konstiga slows var med på bordet oxå. Som efterrätt vart det GLASS med banan och chokladsås (tyvärr den på tub men men) det slank ner oxå.. =)

Nu har vi sen i fredags även varit ihop i 8 månader och 2 dagar =) Wooohooo =)

2 kommentarer:

  1. sitter till bords för att njuta av grillad karré, potatissallad & greönsallad *mums*
    helgen har nästan regnat bort, fast nu vågar sig solen fram *suck*

    ha dt gott sis/ kram junhe

    SvaraRadera
  2. åh vad gott sis =) tråkigt med vädret dock :( men blir nog bättre, det ska ju ändå vara sommar nästa vecka eller hur =)

    SvaraRadera