måndag 14 juni 2010

den har kommit tillbaka =)



Då har den alltså kommit tillbaks från skatteverket. Jippi =) Nu vilken dag som helst kan vi alltså teoretiskt gifta oss utan problem =) Det ska verkligen bli underbart, att få dela mitt liv med en man jag älskar och som älskar mig, precis för den jag är.
Många säger att när man väl är gift så är det ingen dans på rosor, men som jag sagt tidigare, det är det visst. För vilken ros har inte taggar? Självklart kommer det bli en dans på rosor och dess taggar =) Men en underbar dans ändå.. Som kommer vara för evigt..

1 kommentar:

  1. hej, jag har visst kommenterat detta inlägget....jag vet inte varför det inte syns =´(

    *suck* teknikens under

    vet hur det känns med detta papper, visst blir man ivrig när man väl har fått det i handen, men låt inte det pressa er till att skynda på!

    SKYNDA LÅNGSAMT *hihi*

    vi ses i midsommar, era små "gosemaskar"
    kram j

    SvaraRadera