torsdag 10 juni 2010

Städa ett ONT måste...

värsta jag vet är att städa, det kan min familj intyga.. även några vänner..
När man har det "så" litet som vi har det (ja jag skriver vi även om inte Amoz bor där jag bor så finns hans saker här :) Och att få in 2 hushåll i en 2a då blir det problem. Speciellt när redan ett hushåll har funnits i lägenheten sedan innan. Samt att det nytillkomna hushållet är minst 2 ggr så mkt mer än 1a hushållet.. Det trots att jag har hivat iväg saker till uff typ.. Suck..

Men nu måste det bli någelunda ordning tills imorgon då min ena bror kommer på besök. Sen på söndag kommer ev pappa och mamma titta in också.. Ska bli kul, men denna helgen innehåller så mkt redan =)

Imorgon ska jag göra studentmösse-tårtor, kanske kommer någon bild senare =) Sen på lördagen blir det studentfest och på söndag kommer det bli bilauktion, får ev va hemma o fixa det sista då =) hahah.. Det blir nog väl..

Over and out =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar