onsdag 18 augusti 2010

Det näst bästa..

Igår blev en jobbig dag..
Kollade på klänning efter klänning..
Prövade klänning efter klänning-- vill aldrig mer göra det!!!

När man har en bild i huvudet hur en klänning ska se ut, och man blivit sagd att klänningen kommer bli så fin så. Sen kraschar den bilden.. Besviken kan jag säga att jag är. Det här var ju aldrig tanken.. Men vad gör man när man inte kan sy själv..

Vi hittade en klänning, dyr som ett as var den, vi hyr den och visst den är fin men jag är ändå inte helt nöjd med den. Just nu känns det som om man kommer se ut som en medelmåtta i den,och det är absolut inget fel med att se så ut men jag ville ha det där "lilla extra". Så som jag kände mig när jag hade bilden klart framför mig. Jag kände inte till 100% att WOOHOOO denna älskar jag, men man är ju tvungen att ha en klänning på sig. Jag hoppas bara att andra inte kommer se besvikelsen i mitt ansikte. Det vart inte den som jag hade tänkt mig, det vart den näst bästa..

Men förhoppningsvis kommer jag ha en grymt snygg slöja..

Over and out 4 this time

4 kommentarer:

  1. förstår hur du känner det sis (jag fick inte den klänningen jag ville ha när jag & anders gifte oss), men det viktigaste är inte klänningen, utan den du ska leva ditt liv tillsammans med =)
    vi ses nästa vecka// kram j

    SvaraRadera
  2. Jag håller fullständigt med dig sis.. Kommer ihåg att du inte fick det, men ni var jättefina =) Förhoppningsvis kommer vi va lika fina =) Ses nästa vecka =) Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Du kommer att vara så fin så. Fråga din gubbe du så ska du få höra.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Ska göra det Stina, tack så mycket =)

    SvaraRadera