onsdag 25 augusti 2010

Imorgon...

Imorgon är en annan dag =) Då blir det styling á la Anna-Malin igen. Ev blir det bara inriktning på håret. Ska kolla om hon kan göra en sminkning oxå =)
Idag inhandlade vi 4 backar dricka, imorn blir det 2 till och på fredag antar jag resten =) Vi köpte 3 med lättöl o 1 med sötdricka. Det andra backarna blir med sötdricka oxå sen köper vi till typ loka eller ngt i 1.5 liters flaskor. Idag fick jag hjälp av grabben att röja lite i vårt fina förråd som för övrigt är en klädkammare, då man har en sån i lägenheten får man inte ha förråd, helvrikkat tycker jag det är.. Men men..

Till helgen blir jag själv antagligen, han åker iväg till Östergötland. Men han kommer ju hem till söndagen igen men ändå :( hehe.. sen e det bara 6 dagar kvar =) wooohoooo

over and out...

4 kommentarer:

  1. kan nästan känna din nervositet genom cyberspace *hihi*
    vi ses snart!
    idag blir det målning av hallen, kratta gräs (som anders "slog" igår) och att göra mat till "guben" kommer hem till klockan 18 (HAN SKALL ÄNTLIGEN KLIPPA SIG!!!)KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Haha.. Jag nervös?? Inte än men det kommer nog komma nästa vecka.. blev det bra klippt? Nu ska jag börja dagen med att städa här.. Får hoppas jag hinner med endel innan jag ska duscha och ta med mig intygen, gå iväg till grabben och sen åka iväg först till stadshuset o lämna intyg sen till Örebro för att pröva klänningen igen... Kram kram

    SvaraRadera
  3. hej sis, jag fick bra kort, dock några lite suddiga =(
    men 2 "söta" kort på er 2 när ni genom att göra grimasher skulle få grabbarna att skratta! så söta alltså!!!
    kram junhe

    SvaraRadera
  4. bara att ta med så får vi se =) hahahah har hittat saker här hemma som är dina, du kan ju få en liten nostalgitripp när du kommer hit sen =)
    kram

    SvaraRadera