fredag 6 januari 2012

Lite längre fram..

... på året ska jag göra en till bröllopstårta, om allt går enligt planerna.
Det blir till ännu en kurskamrat, hon & hennes sambo ska gänga sig 1 sep :) Ska bli spännande att få göra den tårtan också. Undrar vad dom har för smak? Kul ska det iaf bli.

Några dagar efter deras bröllop så firar jag och min man 2 årig bröllopsdag. Inte klokt vad fort det går. I förrgår hade vi 1 år och 4 månader, man har allt haft bra smak vad gäller valet av man. Han är verkligen den perfekte för mig <3

4 kommentarer:

  1. Härligt att höra att ni trivs så bra ihop.
    Här har vi haft solsken hela dagen. Jättehärligt!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. =) Han är det bästa som hänt mig =)
    Vi har haft ganska bra väder får hoppas det håller i sig =)
    Kramar Ellenor

    SvaraRadera
  3. Låter spännande sis! ser fram emot bilderna på "mumsverken" *hihi*
    Hoppas ni inte råkar ut för mer tok nu alltså...det liksom räcker nu!!!
    stor kram från kalla dalarna *burrr*
    ps: inlägg kommer tids nog...ge dig till tåls...=)

    SvaraRadera
  4. Ja, nu är det inte långt kvar till våren. Så känner jag i alla fall, för tiden går så fort.
    Hälsa gubben. Kram Stina

    SvaraRadera