lördag 3 mars 2012

Då börjar det dra ihop sig..

Nästa vecka är den sista kurs veckan jag går. Sen får jag (samt de övriga i kursen) 1 dag på oss att öva innan vi kör upp. Hoppas det kommer räcka, är lite pessimistisk men vi får blåhålla tummarna =)

Vi hade ju hoppats på att få 5 dagars körtid, men icke. 2 dagar som då blir halvdagar med tanke på att vi inte är ensamma om att köra, vi är 2 st under dagen. Så det blir ju totalt 8 timmar istället för 40 timmar. Det tycker jag är stor skillnad, men tydligen är det bara jag i gruppen som ser det så.. Så bit i det sura äpplet och kör hårt.. Men den dagen som jag åker in för att öva innan uppkörning blir MIN, bara MIN :) Så då ska jag under 8 timmar få in stadskörningen, sidoförflyttningen, höger och vänster backning. GOOD LUCK CHUCK!

Men nu ska jag bara njuta av stunden, den här helgen umgås vi med makens bror och familj. I morse åt vi frukost, gick ut med deras hund och till zoo butiken. Kul att få se en butik som har massor av olika djur, det var hamstrar, kaniner, marsvin, fåglar, fiskar, räkor, sköldpaddor, grodor, ödlor, ormar och spindlar. Nu snart blir det lunch/middag : LASSANGE ska bli gott..

Över och ut för denna gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar