torsdag 12 april 2012

AAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte igen!! Idag märkte jag att min vigselring var borta... IGEN!! Har letat överallt, funderat om jag tagit bort den från fingret men NEJ det hade jag inte gjort.. Sen skulle vi iväg och träffa kompisen som har en Plymouth, vart att åka lite i den, då vi skulle till Nostalgi fiket i Kumla. Vi tog en macka, dricka (grabbarna tog kaffe) också en kaka (blev för övrigt besviken på den kakan!!) Den smakade som när man kommer hem till "gammalt" folk, som bakat 7 sorters kakor och där de mjuka kakorna smakar väldigt gammalt.. Men men.. Kan ju inte vara nöjd jämnt.. Sen åkte vi hemmåt, var hungrig så vi åkte in till Max, tog varsin burgare, strips och chili cheese + dricka. Jag ville ju ha stripsen som kommer i en sån där låda med lite annat bôs i. Men det hade inte killen bakom disken fattat tydligen, så fick vanliga strips.. Blev sur!! Men då det inte stor något annat på kvittot kunde jag ju inte klaga på det heller.. Men men.. Man kan inte vara nöjd jämnt!!

När vi kom hem kollade jag runt i vardagsrummet och köket efter jakten på min försvunna ring.. Till min stora lättnad och glädje hittade jag den under ena soffdynan.. Nu är jag nöjd IGEN!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar