fredag 13 april 2012

:(

Idag blir jag gräsänka.. Amoz åker hemmifrån, ner till Östergötland först för att imorgon åka ner till Skåne.. Kommer bli en tråkig helg, känns det som iaf.. Amos kommer få hålla mig sällskap i alla fall.. Han är en mysig katt, kunde han bara gå på lådan utan problem hade det varit perfekt.. Men men.. Vi får stå ut några veckor till =)

Jag ska försöka fixa ordning på lite saker här hemma under helgen.. Nu kan man ju utan problem vara uppe en hel natt utan att störa någon.. Om jag inte slocknar vill säga, börjar ju komma upp till åren ju.. Inte så ung som en gång i tiden..

Kom på en sak när jag var hemma förra helgen, 3 "generationer" blir hälften så gamla som dom andra blir i år. Pappa blir 60, jag blir 30 och Hannah blir 15.. Vilken tur att vi inte firar födelsedagar alltså.. :)

Snart kommer det bästa på hela dagen hem, <3 älskade maken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar