måndag 2 april 2012

En solig dag!

Idag vaknade älsklingen med ett ryck.. Tar upp sin telefon och utbrister :
- VA????
Jag undrar vad som "hänt".
- Telefonen har stängt av sig...
När han väl fick igång sin mobil så visar klockan på 07:30 (typ) OOOPPS!
Han hade fått sms av sin medarbetare och när han klädde på sig så ringde min telefon, det var Anders från älsklingens jobb som undrade om vi blivit sjuka. Så förklarade jag lite snabbt vad som hänt och sa även att älsklingen var påväg.
Jag tittade på en film på morgonen och sen blev det lite dator, mestadels facebookande men även lite koll i de bloggar jag "följer". Jag är tyvärr dålig på att ge kommentarer till alla, men jag försöker. Ibland kommer jag inte på ngt vettigt att skriva och då tycker jag hellre att jag ska vara tyst.
Idag lyser solen in i fönstret i vardagsrummet, ska se om man inte kan lägga ut ngn bra bild på huset och rummen här snart. Har ju ändå bott här ett bra tag nu, men det är klart att hus och tomt gör sig bäst när alla blommor har slagit ut =)
Jag ska försöka laga mat till Amoz innan han kommer hem så vi bara kan äta och sen bara vara.. Orkar inte ta itu med städningen än, får bli ryck sen innan helgen.

På onsdag blir det "spännande".. Kommer återkomma om vad det är den 18 maj (mest troligt iaf) så om ni är nyfikna så får ni antingen ge er till tåls eller så får ni smsa mig :) Samt om det är någon som läser detta och vet vad jag pratar om så :
-SCCCCHHHHHHHH är ni snälla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar