söndag 15 april 2012

Svårt att sova idag..

Måste sova för att orka med resten av dagen idag, kl är ju 03:10 när jag skriver detta.. Men kl på bloggen säger något annat skulle jag tro. Någon som vet hur man ställer in det korrekt? Jag kan inget om det tekniska i blogg-världen.. Men jag klarar mig =)

Idag ska jag hjälpa Kim att bära ris, då vi fått ved från hans arbetskamrat så får vi hjälpa till att städa upp efter oss också :)
Vet inte när vi ska dit men skulle tro runt 9 tiden eller nått sånt. Han skulle höra av sig i alla fall. Skulle behöva städa vårat hem, men igår var jag tydligen jättetrött.. Somnade på soffan istället för att göra nytta.. Suck.. Men får ta itu med det nästa vecka..

Nä nu får jag lämna nätet och sova. Vi ses och "hörs" :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar