torsdag 31 maj 2012

Ålders "nojja"..

Ja inte jag då.. Jag brukar reta min man med att han är "gammal" (nu är det ju bara för att retas och nej jag tycker inte han är gammal) han är född på 70-talet, jag är född på 80-talet btw. Men så brukar jag påpeka att han har gift sig med ett "lamkött" han bara garvar åt mig. Sen igår när han kommer hem så säger han:

-Idag kom en chafför och undrade hur gammal Kari(hans högra hand på lagret) va. Så Kari sa åt caffisen att gissa. Vet du vad han sa då?

-Nej det vet jag inte..

- Jo då sa chaffören. Du är ju äldre än Amoz i alla fall för han är ju en -81a.. Så du är nog en -78a..

Det visade sig att Amoz som chaffören trodde var yngst av alla var äldst.. *Fniss*

Sen på frukosten hade hans chef (den ena av dom) sagt till Amoz:
- Du börjar få grått i skägget..

(ASG)

Så älskade maken sa att igår var hela dagen en åldersnojja..

1 kommentar:

  1. Haha... Du är ju för rolig alltså. Hälsa åldringen.:-) Kram

    SvaraRadera