onsdag 30 maj 2012

Lunch och middag

Nu får jag se till och gå och äta lunch!! Måste ju äta regelbundet ju, i alla fall på ett något sånär.. Det var ju god mat igår också grillat med ugnsbakade potatisar, morötter, lök och broccoli.. Så bäst att micra maten och gå ut och äta i det fina vädret kanske. Måste även slänga in en tvätt i maskinen.. Så jag kan hänga upp och starta en ny så tvätthög-kaoset minskar från dag till dag..

Middagen idag är till hälften fixad, det ska bli kyckling. Men frågan är ju vad man ska ha till.. Ska jag lata till det hela och göra pasta med pastasås, kanske är gott till?
Eller ska jag göra en annan sås, tror jag har en café de paris eller vad den heter i skafferiet.. Ska man ha potatis eller ris till? Tål att tänkas på..

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar