fredag 11 maj 2012

REGN!!!!

Detta är tredje dagen det regnar, vad tråkigt!!! Hoppas pappen som ligger för taket håller tätt, så det inte börjar regna in igen :( Skulle vara så tråkigt.. Men papp håller väl inte i en evighet heller om det blir snö, regn, sol om vartannat? Men hoppas hoppas!! Idag är det annars fredag, hela dagen =) Vilket menas med att älskade Amoz kommer hem ca en hel timme tidigare än vanligt. Så happy för det, det gör en hel del när man saknar någon eller hur? Ska slänga in en tvätt i maskinen, skönt det hade vart om man hade två. Men får nöja mig med en så länge.. Vem vet i höst får jag kanske inte ha någon egen utan måste dela med mig med en massa andra hyresgäster, kan ju hoppas att så inte blir fallet.. Ska väl snart försöka få i mig någon typ av lunch, finns inte så mycket att välja på hemma men kan hoppas det finns något gott, annars får jag trösta mig med glass efter maten :) Skulle vilja in till Kumla-marken idag, har inget att handla för men ändå! Kan vara trevligt att strosa omkring, strider egentligen mot mina "principer" då jag hatar att gå och trängas med en massa folk (frivilligt) Men ibland bara måste man!! Det var väl mina tankar idag, hoppas ni har en bättre dag än jag denna regniga fredag! Över och ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar