torsdag 10 maj 2012

Vikt!

Vikt är ett lustigt påfund.. När jag vill gå ner i vikt och gör alla ansträngningar jag måste då händer minsann ingenting eller väldigt lite på kort tid. Men när jag inte vill gå ner i vikt eller ska gå ner i vikt då gör jag minsann det. Vist det är inte mkt jag har gått ner men jag fortsätter gå ner i vikt, ungefär 500g i veckan. Då gör jag ju ingenting, äter visserligen mindre portioner men äter glass och chips och annat ovettigt som borde göra att jag går upp istället. Vi får väl se vart jag hamnar i slutänden, kanske kommer ner på min drömvikt trots att jag i nuläget inte vill eller behöver det. Men det vänder säkert snart nog, kanske bara blivit lite knas.. Ha det gott alla =)

2 kommentarer:

  1. Vad glad för det sis! Har legat i hårdträning (sedan 16/2) inför tjejruset den 23 maj: powerwalk 3 ggr/veckan, spinning 1 ggr/veckan, styrketräning 2 ggr/veckan och jag har helt uteslutit godis, glass och annat snask (äter dock popcorn då och då)och äter mer grönsaker. Har gått ner ungefär 4 kg hitintills. Jag är inte överviktig då mitt BMI ligger på 19, men jag vill gå ner lite pga mitt knä. Kram och lycka till =)

    Junhe

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig sis, beundrar dig! =) Men på dig syns ju skillnaden iaf, på mig syns inget :( men men.. Kan inte få allt man vill =) Ses snart ;) Kramar

    SvaraRadera