tisdag 8 maj 2012

svårt att skriva nått vettigt..

Ja nu har jag funderat och funderat länge vad jag ska skriva, vill ju inte bli inaktiv igen.. Är ju ett "tag" sen jag senast skrev.. Men gör ett nytt försök.. Idag har väl inget hänt direkt.. Varit ute lite och plockat in ved i vedboden. Roligare att göra det när man är två, men jag vill ju att Amoz ska få lite lugn när han kommer hem efter en jobbig dag på jobbet.. Så han slipper känna att han måste fixa det ena och det andra.. Men orkade inte med så mycket idag.. Men det finns ju några veckor kvar innan midsommar. Då all ved SKA vara inne för torkning inför hösten/vintern.. Nu är det inte många minuter kvar fören älsklingen kommer hem, typ 50 min (kl är nu 15:32) Har inte gjort ordning någon mat ännu, vet inte vad vi ska äta.. Jobbigt värre... Vill påminna mina trogna läsare att den 18:e närmar sig då jag kanske släpper det roliga som ska hända.. =) Som jag skrivit tidigare, ni som vet vad jag pratar om : Schhhhh ;) Kram till er alla och hoppas eran dag har varit kanon! :) Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar