onsdag 13 juni 2012

Middagen igår..

Ja vad åt vi igår då? Ingen pizza, tyvärr.. Men vi hade en kupong på Grill Corner i Örebro där man fick 2 för 1 pris, det blev kebab rulle. Första gången jag ätit det i mitt liv. Det var inte så tokigt, men jag gillar ju inte kebab av nöt utan gillar det som kallas gyros, enligt min mening mycket godare är nöt kebaben..

I Juli kanske jag kommer vara hemma hos mina föräldrar i 2 veckor samt 1 vecka hos min ena syster och min kompis som precis har blivit Hjo-bo igen.. Får bli ½ veckan hos syrran och andra ½ hos kompisen.. Men allt hänger på om jag har en bil eller inte då.. Lättare att ta sig till folk fram och tillbaka då ju.. Ska eventuellt få lite barnkläder till bebisen av syrran med, pratade med henne igår och hon hade lagt undan lite kläder, bl a sånt som vinterkläder till bebisar och det är ju verkligen passande då vi får våran bebis i November.. Så ska bli kul att se vad det är för kläder hon tagit fram.. :)

Den 25 Juni ska vi på ultraljud, lägger väl upp en till bild när vi varit där, här.. =)

Har ju då bilder i 3 skeden i den lill*s liv.. SPÄNNANDE!!

Over and out

2 kommentarer:

  1. Det är bra när man har lite att ärva från. Kläder kostar och de växer fort.
    Ska bli kul att se vad det blir för en kotte, en lik mamma eller pappa... eller båda. Stina

    SvaraRadera
  2. =) Jo det ska verkligen bli spännande.. Hoppas ju i alla händelser på att temperamentet kommer från pappa.. :)

    SvaraRadera