söndag 19 augusti 2012

Semestern, vart tog den vägen?

Det kan man verkligen fråga sig.. Maken känner att han har haft 5 dagar semester på de 4 veckor han inte varit på jobbet. Det måste kännas jobbigt.. Det har varit skönt att vakna upp på morgonen och mötts av älsklingens blick. Har varit underbart att få ha honom för mig själv dessa veckor. Men vi har inte varit någonstans direkt, det vart några dagar i Sthlm och det var ju mysigt är klart. Men sen har det inte blivit som vi hade tänkt oss under semestern.. Men vi har ju fått lite saker gjorda i alla fall.. Som att flytta t. ex, mindre roligt men dit vi flyttat tror jag vi kommer trivas. Hoppas ju det iaf. Nu är ju högsta prio 1 att få ordning innan bebis kommer. Min mor kommer komma upp och hjälpa mig en vecka typ, det ska bli skönt att få den hjälpen. Sen kommer jag väl åka ner en sväng till ena syrran när vi lämnar tillbaka mamma.. Sen är det väl bara en enda stor väntan inför kommande äventyr, förlossning och livet med en liten bebis..

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar