fredag 24 augusti 2012

Vad händer hos er i helgen?

Ja det kan man ju undra, skulle vara kul att få läsa om =)

Här blir det att flytta det sista, troligtvis.. Samt flyttstäda.. På Lördag är vi hembjudna på käk hos våra kära grannar och på Söndag ska vi till ett äldre par i Örebro på lunch. Det ska bli så trevligt, lite avbrott i vardagen trots att det är helg =)

Imorgon eller rättare sagt senare idag ska jag försöka fixa det sista i köket, leta efter alla delar till en matberedare som jag behöver låna ut till grannarna samt leta och förhoppningsvis även hitta en kokbok med ett brödrecept i som vi ska baka på onsdag.. Håll tummarna =)

Jag har tagit upp kassler inför dagen så när Amoz kommer hem så blir det att äta pasta med kasslergryta/pastasås.. Har inte så mycket i matväg hemma, men det är ju snart "löning" så då får vi åka och handla.. =) Hoppas på att då få hem en massa matnyttigt och trevligt så man kan göra goda middagar samt även baka lite smått och gott =)

Nu tror jag jag får ge mig i säng.. Har troligtvis börjat få sura uppstötningar eller iaf grunden till det.. Det bränner långt nere i halsen, tur det inte börjat vandra uppåt ännu.. Får hoppas jag kan sova bort det..

God natt kära läsare eller god morgon hoppas er dag blir givande..

Over and out

2 kommentarer:

  1. Låter mysigt med grannan & äldre par :)
    Inget vidare med Halsbränna antar jag,har aldrig haft det!

    Vi hade en urmysig Fredagskväll igår som finns att läsa om lite kort hihi
    Nu blir det ut i Hjosolen/Kram pårej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska genast läsa =) Jo det vart lyckat igår, strax ska vi iväg till de äldre paret =) Ska bli mysigt..

      Kramar

      Radera