lördag 1 september 2012

Vilken pärs...

Vad det är jobbigt att vara gravid OCH flytta samtidigt..
Ja alltså missförstå mig rätt, det är inte jobbigt i sig att vara gravid men när man är det och ska flytta i samma veva, DÅ är det verkligen JOBBIGT...

Suck och fy och allt där emellan..

Men idag blev vi klara med flyttstädningen, HOPPAS den kommer vara till belåtenhet för ägarna.. Annars får det vara, gör inget mer där.. ORKAR inte och inte mitt bäcken heller.. Amoz får hjälpa till att vända på mig i sängen och då är det inte för att jag blivit stor (tycker fortfarande att jag är liten) utan för att det gör så ONT!! Men men, nog om det..

Idag blev det att gå upp tidigt... JOBBIGT VÄRRE, men man var tvungen.. Skulle fixa bröllopstårtor inför morgondagen.. För första gången någonsin så har jag inte fotat något av det jag gjort som jag brukar.. Eller som älsklingen gjort det senaste åren då han varit min side-kick =)

Men imorn på bröllopet blir det nog någon bild, men kan avslöja att det blev vita tårtor som kommer ha rosa dekoration. Innehållet vart vaniljkräm och mousse, 2 med jordgubb och 2 med choklad, hoppas brudparet blir nöjda med dom. De har sett hur det ser ut som odekorerade och godkände dom. Får hoppas att dom även tycker om dom sen. Men vi får se =) Kul att få hålla på trots att man inte jobbar med det varje dag..
Denna gången blev det typiska prinsesstårtor, det var länge sen jag gjorde den typen av tårta. De senaste har varit "flata" tårtor, så nu fick jag göra som jag ville o då valde jag "kupade" så vi får se om bild kommer imorn, kunde vara kul då det var länge sen med tårtbilder.. Ja senast var i februari, brukar ju dock bli mer sällan men i år blev det 2 bröllopstårtor =)

Nu ska denna trötta människa gå och lägga sig så God natt och sov gott, läser ni detta imorn så god morgon eller nått =)

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar