fredag 21 september 2012

Alarmet ringde...

Som vanligt ringde alarmet i morse.. Amoz snoozade vidare, som han vanligtvis gör. Jag tyckte dock att det var väldigt mörk ute för att klockan skulle ringa men men.. Vi låg där och snoozade, så hävde sig Amoz upp och stänger av klockan.. Men istället för att ta på sig kläder när han nu är uppe så "mökar" han på mig så jag får flytta in mot väggen, låg innan mot fönstret till.. Så viskar han i mitt öra:

- Grattis i efterskott älskling.. Jag ska ju inte upp nu, men jag ställde alarmet på 01:17 för att säga grattis.. Men så snoozade jag för länge... Så grattis =)

Han är ju för go alltså..

Nu undrar ni kanske vad detta betyder?
Jo såhär är det, idag är det 3 år sedan vi blev ihop. Han hade varit och hälsat på en snabbis hos syrran när jag bodde där, den 20 september 2009.. När han kom hem sådär lagom vid 23.30-00.00 så började vi chatta via msn och när vi sagt god natt vid 02.00 ungefär så hade vi också bestämt att göra ett försök att vara pojkvän/flickvän, så kl 01:17 bestämde vi oss för att bli ett par.

Så samma månad firar vi både bröllopsdag och då vi blev tillsammans.. Lätt att komma ihåg är det också =) Samt det är de enda datum vi behöver komma ihåg då vi inte har en förlovningsdag.. :)

Så Amoz här kommer min hälsning:

Grattis på 3 års dagen :) Tack för att du valde att följa med på denna underbara resa vi hittills upplevt.. Många år kommer det bli.. Du är min och jag är din i evigheters evighet... Din för alltid


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar