onsdag 5 september 2012

I helgen..

Då kommer mamma och pappa =) De ska hjälpa oss få in diskmaskinen, så man kan börja diska i den istället för i diskhon.. Men innan dess måste vi få ordning såpass så man kan röra sig obehindrat inne i huset. Just nu kliver vi över diverse lådor m.m så jag ska försöka ta ett ryck nu på eftermiddagen. Har lyckats slänga in en maskin tvätt i alla fall.. Hoppas på att kunna hänga ut den så den blir torr snabbt, men det verkar som om vädret håller på att ändra sig.. Från strålande sol till mycket molnigt.. Hoppas på det bästa..

Ska även försöka fixa maten så den är klar i det närmaste när Amoz kommer hem. Han ville grilla idag, får se om vädret tillåter det med.. Då blir det hamburgare i så fall =)

Bebisen är väldigt mobil av sig idag märker jag.. Verkar inte riktigt som h*n är nöjd med sitt utrymme där inne.. Men det är mysigt, än i alla fall, än så länge har jag inte fått några sparkar på revben och liknande, bebisen verkar bara sträcka på sig där inne =)

Våran lille katt Amos verkar ha sprungit bort också.. Inte bra, han "försvann" i lördagskväll. Men vi får se om han dyker upp, han kanske är påväg till vårt gamla boende.. Hoppas inte det, är ca 4 mil dit och motorväg samt skog.. Vi håller tummarna att han snart ska komma hem.

Det var väl allt, får uppdatera om jag hunnit med det jag ska ikväll sen.. Annars får jag skämmas imorgon..

Over and out =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar