måndag 17 september 2012

Måndag

Idag ska jag baka om allt blir som det är tänkt =) Vi ska ta med fika till föräldragruppen imorgon, vet dock inte riktigt vad jag ska baka ännu.. Men blir kanske en sockerkaka eller liknande..

Vad gjorde ni i helgen?

Jag åkte hem med min mamma och vidare till syster. Så jag har varit i Västergötland medan min älskade Amoz varit i Östergötland. Vi kom hem ungefär samtidigt igår, strax innan 22.30.

Skönt när det inte är så långt till familjen utan man kan åka på ett par timmar..

Jag har fått låna ett par mammasnickarbyxor av syrran, samt en röd tröja till så jag påminner om Super Mario :) Hehe...

Over and out

4 kommentarer:

  1. Jaha...när kommer hon upp till mig då? Det är ju bara en bilfärd på ca 3 timmar!
    I´m waiting!!!!!
    Hugs Junhe

    SvaraRadera
  2. Vi får planera in.. Ev vad gör ni i helgen? Har inte pratat med grabben om det här än men man kan ju få lite valmöjlighet =)

    SvaraRadera
  3. Ja, men du gumman... med den Super Mario-tröjan så klarar du allt vet du.:-) Kram och hälsa:-)

    SvaraRadera