måndag 24 september 2012

Tidigare träff =)

Idag kommer älsklingen hem till lunch, det blir resterna från pizzan igår som vi kommer äta. Han kommer hem tidigare pga att vi ska till barnmorskan igen =) 3 veckor sedan vi var där sist. Ska bli spännande och höra vad som "hänt" sen sist. Förra gången hade jag vuxit 4 cm på 4 veckor, eller ja, min livmoder iaf.. Det var helt normalt, får se hur många cm det blir denna gång. Troligtvis 3 skulle jag tro då vi förra gången var där efter 4 veckor och nu blir det 3 veckor då borde det vara 3 cm som växt..

Jag ser att jag blivit större, det ser ut som om man är gravid, men det lustiga är att när jag ställer mig på vågen så visar den bara något kg uppgång från invägningen.. Vägde mig innan jag blev gravid, då visade vågen på hemska 83 kg, idag när jag vägde mig visade vågen 84,4. Men jag tror jag kommer bli större och tyngre, det är ju dock "bara" 9 veckor kvar.. Är nu i vecka 31 + 3 (de där extra dagarna betyder SÅ mycket, eller not (?) =) Hehe...

Nu får ni ha en underbar fortsatt trevlig dag kära läsare. Vi hörs!

Over and out

2 kommentarer:

  1. Jamen du ser. Då blev ni också lite snoriga då.:-D
    Den lät god den soppan.
    Kram Stina

    SvaraRadera