måndag 8 oktober 2012

Natten till idag fick jag inte så mycket kvalietsömn.. Vaknade hur många ggr som helst.. Var en riktigt jobbig natt får jag väl lov att säga.. Bebisen bökade runt inne i magen hur mycket som helst, samt att h*n har hållit igång i princip hela dagen.. Hel weird då det brukar vara lugnt...

Hur man än ligger så känns det som om man ligger fel..
Nåväl, det blir ju bättre om några veckor.. När bebisen ligger i sin egna säng och vi bara kan titta på underverket..

Just nu känns det som om jag inte vill få besök fören efter 2 veckor i lugn och ro med maken och vårt barn. Skulle vara hur skönt som helst att bara vara vi i 2 hela veckor... Men det kan ju hinna ändra sig tills dess.. Men just den känslan som infunnit sig nu är att få vara ifred.. Knappt lämna huset m.m
Men vi får väl se vad som kommer hända, jag hoppas innerligt att jag får 2 veckor med Amoz och bebisen, så det inte blir att han måste jobba.. Det beror ju lite på när bebisen bestämmer sig för att komma ut, för Amoz arbetskamrat ska åka utomlands med sin fru och fira deras 10-åriga bröllopsdag. Skulle vara skönt att få föda innan dom sticker iväg så vi får dom där dagarna tillsammans..

Men vi får se, allt hänger i luften tills vidare =)

(nu kände jag att jag blev tjatig) Men men... Så är det ibland...

Over and out =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar