lördag 6 oktober 2012

God morgon...

Idag hade jag velat stanna kvar i sängen längre.. Gick upp strax innan kl 6 i morse.. Amoz hade stuckit till jobbet då det är övertid som gäller.. Men han kommer hem till klockan strax efter 13.. Jag ska hämta honom, då vi fick ordning på bilen igår. Jag fick sketiga nävar :) Jag fick hjälpa till, så jag tog på mig mina verkstadskläder, de jag hade när jag gick utbildningen, bilskadereparatör och jag kan ju säga det.. Det var trångt... Byxorna fick jag inte ens igen, tur jag hade tunna byxor under.. Vi böt spännrulle/hjul och drivrem sen kollade vi även över fläkten då den bara lagt av för några månader sen.. Antagligen måste vi byta kol så ska den nog fungera igen, den hoppade igång igår. Får hoppas den håller ett tag till =)

Igår tog vi även itu med löven på marken.. Krattade 1/2 gräsmatta typ... Orkade inte mer... Sen när vi kom in så började jag med banan och morotskakan, den blev ganska god.. Eventuellt hade jag inne den lite för kort tid... Men god som sagt.. Min älskling överraskade med en liten vickning, han gjorde en varmrätt på smördeg, mozarella, turkisk yoghurt, créme fraische, äggula, ölkorv och riven ost. Blev riktigt gott =)

Igår kväll tittade vi även på en film, Knight and Day. Riktigt rolig film =)

Over and out kära läsare, ha en riktigt trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar