fredag 12 oktober 2012

Vilken morgon...

Jättevackert är det ute när man tittar ut. Ser dock kallt ut. Men SOLEN är framme idag hoppas det håller i sig hela dagen. Igår böt vi till vinterdäck på bilen, jag fick vara med till min stora glädje =) Innan hade vi krattat upp mina lövhögar som jag gjort timmarna innan Amoz kom hem.. Så frågade han om det var jag som hade krattat löv.. Jag bara ehh.. nej.. (med värsta flinet i ansiktet..) så säger han.. Vad konstigt det har blåst idag då =) Hehe...

Amoz fixade middagen igår, mycket tacksamt, då jag inte mådde prima.. Gjorde så ont av foglossningen.. Men men, snart är det över =) Hoppas jag...

Idag har jag hunnit med en hel del om jag får säga det själv...

Tvättat 1 maskin och hängt upp den samt startat en ny maskin och hoppas kunna hänga ut den när den är klar för att eventuellt hinna med en till maskin innan Amoz kommer hem...

Diskat 1 maskin och plockat ur den samt startat en ny maskin och hoppas det ska räcka med den, annars får jag väl slänga in en till innan Amoz kommer hem =)

Så idag klappar jag mig på axeln :)
Känner för att fika idag, men vet inte vad jag ska fika på... Det ligger förvisso en glass i frysen, en sandwich, det är en favorit hos maken men inte hos mig... Men i värsta fall får jag väl käka upp den, men hoppas kunna undvika det.. Då det egentligen är hans glass... Men man blir ju så sugen.... Jag är en glassoman till skillnad från grabben.. Han äter hellre mer kött än tar efterrätt m.m (konstig snubbe) =)

Nåväl, nu ska jag ut en sväng, kolla posten...

Over and out =)

Härlig helg på er!!

2 kommentarer:

  1. Hej sis, så kul att läsa om hur du fördriver tiden på dagarna *hihi* när jag väl har tid att sitta vid datorn förstås. Är ju så sällan in så jag funderar på att låta min blogg gå till de "sälla jaktmarkerna". Jag känner att tiden springer ifrån mig hela tiden *suck*. Visst är det kul att inspireras av andra och höra hur det är med ditten & datten, men ibland känner jag "att då kan man ta telefonen och ringa". Sitter med mina funderingar ett tag till. Stor kram till er båda// junhe

    SvaraRadera
    Svar
    1. åå jag som väntar på nytt inlägg från dig.. Men men... ibland får man göra uppehåll för att ev senare börja igen... =) Kramar

      Radera