tisdag 13 november 2012

Veckan som gått..

Älskade Amoz var hemma från måndagen till torsdag kan man säga. Han åkte iväg och jobbade torsdag o fredag då han varit väldigt hostig och dålig under veckan. På onsdagen kom ju även  vår katt, Amos hem efter 2 månader och 1 vecka på okänd "ort".. Vi åkte i fredags upp till dalarna för och hälsa på syster och svåger samt de vänner man skulle hinna med att träffa :)

Redan på fredags kvällen träffade vi Susanna o Philip med barnen Emanuel, Joline och lilla Chili. Det var verkligen en härlig kväll med god mat och umgänge. Natten till lördag var inte en trevlig natt.. Vaknade av värsta smärtan (skulle väl tro att det var en försmak samt startskottet för kommande förlossning) som gick över efter en stund. På lördagen skulle syrran o svågern till Bollnäs så vi passade då på att träffa min äldsta barndomskamrat Marina och hennes man Tommy samt barnen Maximilian och Amelie. Vi åt och njöt av gott umgänge. Spelade lite biljard också, lite senare på kvällen åkte vi hem till syster igen och åt en god Flygande Jacob efterrätten blev Choklad och polkagris milkshake den är helt underbar att dricka.. Vill bara ha mer och mer... Men ett glas fick räcka =)

På söndagen fick jag syrran att ta några kort på oss innan vi skulle åka hemmåt. Ska lägga upp något här idag faktiskt =)
När vi åkte ifrån dom så for vi till Borlänge för att hälsa på en till familj, min svägerskas bror med familj. Nu var "bara" Calle och Camilla hemma men det var minst lika trevligt att "bara" få träffa dom =) Vi fick fika med wienerbröd så gott.. Just det under helgen blev jag även av med min röst.. Den är fortfarande inte tillbaka ännu men fick ett tips idag om saltvatten så får testa om det funkar =)

Igår fick jag umgås med min man under betald arbetstid =) Han skulle åka till Ekerö och lämna av en pall som blivit lite försenad så då fick jag följa med om jag ville och det är klart jag väljer att följa med =) Resan dit var jag ganska social med honom, var vaken hela tiden men på hemvägen somnade jag.. Så typiskt och vilket trevligt sällskap jag visade mig vara till honom :( men men.. Så är det ibland..

Nu över till lite bilder.. Håll till godo =)




Amoz och Amos =) Han med fyra ben hade saknat husse han.. Är en riktigt kelgris med husse.. =)

Over and out :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar