onsdag 14 november 2012

Inte så långt kvar =)

Nu börjar det börjar det väl röra på sig en del.. Ska till barnmorskan* idag OM jag får ett svar på mitt mail till henne. Då jag fortfarande är sjuk så skrev jag till henne i morse och frågade hur vi skulle göra. Så väntar på svar...

Inatt "gick" slemproppen också, eller delar av den.. Så det ska bli spännande att se när den lill* bestämmer sig för att komma ut. Hoppas bara man fått en bra vilodag/natt innan man i "panik" åker in till förlossningen.. Hehe...

Måste packa min väska snart också, för som sagt man vet ju inte när vi måste in. Lite jobbigt att bara slänga ner ngt man inte vet kommer funka eller inte.. Har ni som fött barn tidigare några tips på vad man ska packa ner i den här väskan? Kom gärna med förslag så får jag det lite lättare att inte ta med onödiga saker...

Nu fick jag ett svar från bm* hon ska ringa mig.. Lyckat då man inte har någon vidare röst att prata med.. Men men.. Hehe ska bli spännande.. =)

Nu ska jag nog sätta mig framför en film med en kopp rykande the eller nyponsoppa kanske...

Ni får ha en underbar dag kära läsare o medbloggare =)

3 kommentarer:

  1. Grattis "sis" till er lilla "knodd". Är så glad att allt gått bra, hälsar på när ni är hemmastadda =)
    kram från Falun

    SvaraRadera
  2. åh vill gärna att du skriver nån rad snart!:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Nu får du ge dig sis, det är dags för en uppdatering här!
    Ha dt gott =)
    kram Junhe

    SvaraRadera