söndag 26 maj 2013

3 veckor kvar!

Vi har gjort 5/8 veckor. Jag har än så länge inte gått ner så JÄTTE mkt, det har varit lite stiltje på den fronten. Kommande vecka hoppas jag blir bättre iaf..

Den börjar bra kan jag ju säga =)

Imorgon 5:15 börjar vi med en promenad med en annan av grannarna och hennes hundar. Om den turen går bra så kommer jag ev få gå med den ena hunden lite mer =) Så håll tummarna att allt går bra imorn..

Jag har även talat med den andra grannen, och imorn kväll ska vi gå. Så 2 inbokade promenader med två goa grannar.

Idag blev det inte Viltskavsrullar, grannarna som har flyttat kom idag för att städa lite i huset och dom tog med sig grillat (eller saker för att grillas) så det åt vi idag =)

Nu är snart klockan 24:00/00:00 så kanske bäst att runda av så man orkar gå upp imorn =)

Over and out!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig sis & din träning! Den största utmaningen med att träna ligger i att inte tappa motivationen efter ett tag, utan att fortsätta "no matter what". Strunta i dåligt väder eller att du får träna ensam. Det ger resultat senare =)
    God matlista du fixat...mums.
    Härligt att få läsa om Elises framsteg,jag tycker hon är så nyfiken, pigg och allert!!!
    Kram Junhe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sis!! Ja samt det svåra är egentligen inte att gå ner i vikt utan att hålla den nya vikten å inte gå upp efter det. Det blir en pers!! Men men, vill man något får man satsa! Idag gick jag en sväng med Mr. Morris =)

      Radera