fredag 31 maj 2013

Snart åker vi!!

Nu är det inte många dagar kvar tills min överraskning till Amoz avslöjas. Jag hoppas verkligen att han kommer gilla "presenten". Om han inte gör det så känner jag nog inte min man så väl som jag tror jag gör..

Vi kommer övernatta på 3 ställen innan resan är fulländad & vi är en fullständig familj igen. Elise kommer få vara hos mormor & morfar, 1a gången vi lämnar henne så länge själv. Hoppas även att det ska gå bra där, att hon är som hon är hemma..

Over and out 4 now

7 kommentarer:

  1. Det låter spännande! Hoppas att ni får det trevligt och att Elise får det mysigt med mormor och morfar under tiden. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas det oxå!
      Ska bli så roligt å se hans min..
      Hoppas det går bra även hos mormor å morfar. De har ju tidigare tagit hand om barnbarn, så är inte det minsta orolig.. Får bara hoppas att Elise "sköter" sig där borta. Så hon är som hon brukar vad gäller mat å sovtider.. Så dom inte ruckas på för mycket.. Vill ju ha kvar min sjusovare-tös när vi kommit hem =)

      Radera
  2. Lycka till sis =)
    Kram Junhe

    SvaraRadera
  3. Härligt & spännande för Amoz hihi
    Underbart för Mormor & Morfar att rå om er lilla Elise ♥

    Ha det så gott/Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack!! Jo det ska verkligen bli spännande =) För mig med ;)

      Radera
  4. Puss och kram från mig.:-)

    SvaraRadera