onsdag 9 april 2014

12 dagar..

Övertid och överlast!

Känns så drygt... Men igår när vi var hos bm så fick vi en tid på lördag iaf. Klockan 8:00 ska vi vara på förlossningen! Nu är det snart slutslumrat i sitt lugna "bo". Vill ju att det ska sätta igång idag, har jag tur gör det det.. Men som det känns så skulle bebis nog vilja vara inne 2 veckor till.. Tur för mig/oss att h*n inte får det.. Har en bekant som jag tror har bf den 11/4, skulle ju va kul om vi fick typ samtidigt och kanske tom kunde dela rum.. Iof vill jag väl ha ett eget rum pga att jag snarkar.. Synd om medmänniskan som sover bredvid.. Men vi får se, kanske kommer vara få blivande föräldrar där. Med Elise fick vi ett eget rum och Amoz fick sova över under hela vistelsen där.. Vi får se vad som händer..

Over and out!

1 kommentar: