tisdag 24 januari 2012

Igår..

Gick dagen väldigt bra om jag får säga det själv, körningen gick över förväntan bra. Hade ju inte kört på en hel vecka, så även Janne (min lärare) tyckte det gick bra. Vi var inne och körde runt i alla rondeller som finns på Marieberg (ja runt själva köpcentrat) Men idag gick det värre, eller på förmiddagen gick det bättre än bra, följde alla anvisningarna perfekt men på eftermiddagen gick det sämre än sämst (i alla fall den sista halvtimmen). Det blev en aning tokigt vid en STOR rondell, massa bilar och en ensam Ellenor är ingen bra kombi, men inga plåtskador eller personskador och det är ju ett stort PLUS (+), eller hur?
Men förhoppningsvis går det mycket bättre imorgon...

Ikväll var min man och jag på: Sherlock Holmes: A Game of Shadows den var klart sevärd tycker jag. Vi såg första filmen: Sherlock Holmes när vi "bara" var ihop.. Det var jättekul att gå på bio igen, var längesen sist vi var iväg. Jag älskar ju att titta på movies men min man, ehm.. Kan vi nöja oss med att säga att han inte delar mitt intresse lika mycket?
Nu när vi kom hem var vi lite onyttiga, älsklingen startade fritösen och slängde i vårrullar (vegetariska) tillsammans med mozzarella sticks med chili (tror jag det var) samt "chilipoppers" Supergott men ack så onyttigt...

Nä nu blir det att plugga bromsar inför morgondagen.

Pözz och kråm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar