fredag 13 juli 2012

vilse...

Ja det kan man typ säga att jag har varit i ca 2 timmar.. Skulle gå en promenad med Lee (en hund vi passar)ttänkte att det tar väl max 1 timme.. Men det gjorde det inte, jag kom "vilse" så jag har gått och gått och gått från strax innan 13 till 15.40 när älskade Amoz hittade mig.. Vilken promenad, trodde jag gick jäms med en väg fast från skogen sett.. Men det visade sig vara helt fel.. Kom ut vid en mack som ligger en bit härifrån, då åkte jag visserligen bil men vad jobbigt det har varit.. Men tur att älskade maken hittade mig..Nu är jag allt bra mör i kroppen.. Ont överallt... Får väl en bra träningsvärk imorgon skulle jag tro.. Nu sitter jag här och äter jordnötsmör mackor med chokladkräm... Får lite energi kanske... Inte det nyttigaste dock, jag vet!! Men blev så sugen..

Snart ska vi iväg till några vänner, ska bli kul att träffa dom, var ett tag sen sist.. Ha det gott!

Over and out!

1 kommentar:

  1. Obehagligt att gå vilse.
    Tur att du kom på rätt väg igen!
    Trevlig blogg förresten :-)

    / K

    SvaraRadera