torsdag 4 oktober 2012

Imorgon är det nya tag!!

Idag blev vi bjudna på middag av våra kära grannar, familjen S. Det är dom vi firar bröllopsdagar med =)
Dom hade gjort en köttfärsgryta med div grönsaker i, som var supergod!

Imorgon får vi äta den grytan jag gjorde idag ;) Skönt att slippa göra mat från grunden imorgon, då kan jag ju faktiskt inrikta mig på annat, som t ex STÄDA eller BAKA då det inte vart gjort idag..

Fick ordnat spisen i alla fall, så nu är den fräschare, tänkte försöka dra ut den imorgon om det går... (?)
Ser ut som om den sitter fast i någon fogmassa, men vi får se.. Man ser ju att det skulle behövas göras rent bakom eller i alla fall mellan spis och kylskåp.. Yuakk... (Hur nu det stavas)

Var även ute och slängde sopor, samt hämtade in posten från idag. Där fick jag en överraskning!!

Såg ett vitt kuvert med mitt namn på.. Såg att skrivstilen var från en älskad vän, som jag känt i över halva mitt liv, sen 7:an. Vad har hon nu hittat på funderade jag en liten stund innan jag ilade hem för att öppna brevet. Det låg en lapp i och en present, det var ett fint armband med en elefant på. Passade mig perfekt runt handleden och den var/är så fin. Tack älskade vän för det, hennes blogg följer jag och den hittar ni här :

http://maddixblogg.blogspot.se/

Så med dessa ord önskar jag er en god natt eller morgon =) Höres imorgon troligen =)

Kramar och

Over and out ;)

4 kommentarer:

  1. Vad gott med dagen-efter-gryta. Det gillar jag för då smakar det bättre.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det ska verkligen bli gott... Håller med dig ang att det smakar bättre =)
      Kramar från oss alla till er alla =)

      Radera
  2. Sååå mysigt med post fråm din vän...Tror jag vet vem hihi/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen en överraskning =) Hon är så go´din dotter.. =) Kram

      Radera