tisdag 15 oktober 2013

Huvudvärk, bröllop & tårta!!

Jahopp, då har jag fått en dag ledig från huvudvärk och det var igår det.. Idag har det varit allmänt drygt.. Men skönt att ens dotter är underbar och inte gör så mycket väsen av sig. Självklart övar hon upp stämbanden ibland men idag har hon inte gjort det.. Gött!!

I helgen ska vi på bröllop! Det var så länge sen sist. Det ska bli så roligt! Jag vet inte vad jag ska ha på mig ännu, hade velat haft något nytt men det blir inget med det då vi inte har råd med det tyvärr.. Men men, det är ju inte hela världen.. Kom på att det var länge sen jag hade balklänningen på mig, 2011 var senast men den kanske blir för mycket? Hmm.. Kommer nog på något..

Till bröllopet ska det även göras en tårta och det är jag som tar hjälp av min älskade man, som ska göra den.. Nervöst att det inte ska räcka och att något ska bli fel.. Men det får helt enkelt gå! Kan ju inte backa ur nu liksom :) Men det ska framför allt bli roligt att få göra den (läs 9 st)..

Over and out

1 kommentar:

  1. Lycka till!
    Dags för ngt nytt här...hmmm...nytt inlägg kanske =)
    kram Junhe

    SvaraRadera