onsdag 4 december 2013

Bloggtorka!!

Kommer ju inte på något att skriva om..
Elise gör framsteg, hon har 10 tänder, går mer och mer för varje dag som kommer. Hon plockar ur sina leksaker i en plastbox hon fått i present av farföräldrarna :) Har ännu inte sett henne plocka i dom men det kommer kanske :) Dagarna går fort och långsamt samtidigt känns det som..

Jag hinner inte göra någonting när Elise är vaken och jag hinner inte göra något när hon sover.. Mitt stora DILEMMA.. Just nu tycker jag vårt hem ser hemskt ut, det finns säkert dom som har det värre men jag tycker det är illa nog! Hade jag haft råd skulle jag anlita någon som kom och städade åt mig. Då skulle det iaf hända något..

Hade jag haft råd skulle jag även ta ett lån på banken och skaffa ett hus med det jag vill att ett hus ska ha samt ett megastort garage med värme i så vi kunde få meka med våra bilar när vi ville.. Tänk att kunna gå ut och bara andas in lukten av ett garage.. Men det kommer väl dröja länge innan den drömmen går i uppfyllelse..


Over and out

4 kommentarer:

  1. Hihi Du är för rolig ...
    Tänk att kunna gå ut och bara andas in lukten av ett garage..

    Hoppas det blir så inom snar framtid/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Men det är den "godaste" lukten, har tyckt det sen jag var liten och följde med pappa till en av sina vänner som äger ett garage. Ja det är hans arbetsplats och det luktar ljuvligt när man kommer innanför de dörrarna.. Hoppas jag med..

      Radera
  2. Förlora inte hoppet sis!
    När allt känns trist och så långt ner i botten som det går, ja då kan det inte bli sämre utan bara bättre!!! Vi kommer snart =)
    Kram J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då sis! Här förloras inget hopp.. LOVAR´T.. Men det är det som är nu i vardagen som jag vill få fixat.. Kramar hoppas ni har det bra!

      Radera